النحافه وعلاجها عموما
نقص الوزن في وقت قليل اوي كده في مشكله السن 19 والوزن 45 والطول 158 هل ده طبيعي
إجابات الأطباء على السؤال
اذا تقص الوزن بسرعه كبيره فى وقت قصير. فيجب زيارة الطبيب، ضرورى. او محادثه الطبيب اونلاين، لو تعسر الخروج.للتأكد من السلامه،  1 2022-10-31 09:13:25
الدكتورة ريم سمير
تغذية