كيفية التخسيس بمواصفات بسيكة يمكن عملها
كيفية التخسيس في البيت بمواصفات بسرعة وفي وقت أقل
إجابات الأطباء على السؤال
مافيش طريقه سريعه و آمنه في نفس الوقت علاج السمنه علاج السمنه بشكل صحي و بدون حدوث ترهلات يتم بان ندرس الحاله الصحيه للمريض و نعمل تحاليل معمليه نعمل تحليل مكونات الجسم
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية