كنت سالت ان وزنى ثبت ومابقاش ينزل وقد تم اﻻجابه عليا ولكم جزيل الشكر بانى امشى يونيا لمده ساعه لمده شهر كنت عايزة اعرف ماهو نظام الاكل اللى امشى عليه هل اكل عادى وﻻ اخفف شكرا مره اخرى
إجابات الأطباء على السؤال
يتم مناقشة ذلك مع اخصائي تغذية. 1 2014-12-24 09:57:29
الدكتور نسيب الشبلي
جراحة عامة
يتم مناقشة ذلك مع اخصائي تغذية.