النحافة
عندى 23 سنة وباكل كتير وكدا بس وزنى شبه ثابت من 59 لحد 60 ولا بيزيد ولا بيقل عن كدا. مع العلم طولى حوالى 173 سم.وكنت بتبرع بدم قبل كدا الدكتورة قالت مش هينفع علشان عندك انيميا ونقص حديد.المفروض امشى على علاج ايه
إجابات الأطباء على السؤال
بجب إجراء فحوصات أولٱ لِتحديد العلاج المناسب فيما يخص حاله الٱنيميا ونقص الحديد و إذا كان يوجد سبب ٱخر لِمشكلة النحافه وأيضٱ لِتحديد النظام الغذائي و الرياضي المناسب لك . 1 2021-05-28 15:05:48
د. هبة الشريف
تغذية