عايزة ينفع اخد bio fiber من نفسى ولا لا لسد الشهيه مع العلم انى عندى ق
عايزة اعرف ينفع اخد bio fiber من نفسى ولا لا لسد الشهيه ؟ مع العلم انى عندى قالون عصبى وشكررا
إجابات الأطباء على السؤال
الافضل عدم استعمال ادويه لسد الشهيه . اتباع الحميه والرياضه افضل . 0 2015-12-15 12:37:21
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية