تخسيس وزنى بشكل يلاحظ
عاوزه اخس عندى 18 سنه وغير قادره على الذهاب الى دكتور ووزنى 85 وعاوزه اخس يبقى مناسب مع طولى 158 وانا بشرب كمون بالليمون وحاسه بعدم نتيجه
إجابات الأطباء على السؤال
الطول 158 الوزن 85 مؤشر كتلة الجسم 34 سمنه متوسطة تحتاجي الي تعديل نمط الحياه والسلوك الغذائي كما تحتاجي الي تصميم برنامجي غذائي بسعرات حرارية تناسب عمرك وطولك    والنشاط البدني مشروب الكمون والليمون وحده لا ياتي بنتيجه  0 2022-11-19 19:55:33
د. سلمي البلوله
تغذية