عاوز علاج لي التخسيس
انه وزني 103 وي عاوز اخس انه بستعمل كروومكس لو في حاجه احسن منو ياربت تقلي
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل الالتزام بحمية غذائية خاصة لتخفيف الوزن وممارسة التمارين الهوائية والعضلية والاكثار من شرب الماء والشاي الاخضر يمكن تناول مكملات غذائية تزيد من التمثيل الغذائي وحرق الدهون مثل الكروم ول-كارنتين 0 2020-11-17 10:45:31
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية
لازم تضبط اكلك وتنظم مواعيد الوجبات وتحافظ على شرب كمية المياه إلى يحتاجها جسمك يومياً علشان ترفع معدل الحرق بصوره طبيعيه كمان ممكن تشرف قرفه بالزنجبيل وكمون بالليمون مرتين يومياً علشان ترفع معدل الحرق بصوره عامه.
د. محمود حموده
تغذية