دهون البطن العنيده والزنجبيل
انا محمد عندي 14 سنه انا تركز الدهون عندي في منطقه البطن وجسمي كله كويس ورياضي ما عدا منطقه البطن ونحن في رمضان كل عام وانتم بخير انا اشرب الزنجبيل بعد الفطار وقبل السحور
إجابات الأطباء على السؤال
كل عام و انت بخير حلها جلسات تفتيت دهون موضعية مع النظام الغذائي 0 2020-05-09 11:21:20
د. د سارة كمال
تغذية