انا وزنى زايد جدا وعايزة اخس
انا عندى ١٨سنة ووزني ٦٠ كيلو وطولى ١٤٨ وعايزة اخس بدواء ومش بعرف امشي على نظام غذائى
إجابات الأطباء على السؤال
علاج السمنه علاج السمنه بشكل صحي و بدون حدوث ترهلات يتم بان ندرس الحاله الصحيه للمريض و نعمل تحاليل معمليه نعمل تحليل مكونات الجسم علي جهاز inbody نعرف الاغذيه التي يفضلها المريض نركب دايت خاص بالشخص الراغب في إسقاط الوزن يمكنه من نزول الوزن بصحه و جمال و بدون إرهاق، راجع أخصائي تغذية
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية
تعليقات الزائرين
basmalla ismail basmalla ismail
انا وزني 118وسني 18وطولي 164وكل ما اخس اتخن بعدها اكتر من الاول اعمل اي؟