السلام عليكم ي دكتور ممكن افاده
انا عملت الinbodyوعايزه اعرف ازاي اخس دهون علشان الحمل ونظام غذائي امشي عليه
الملفات المرفقة:
IMG20240429090710
إجابات الأطباء على السؤال
عليكم السلام ورحمة الله..انتي بحاجه لانقاص وزنك الوصول الوزن المثالي وكذلك سهل جدا جدا....ولكن يجب مراجعة بعض التفاصيل المهمه مع حضرتك مثل التاريخ المرضي ونوع الامراض ان وجدت ..وعليه نعطيك برنامج غذائي وخطة غذائية مناسبة لحضرتك مع برنامج رياضة الحرق الدهون...يمكن التواصل معي وشكرا 0 2024-05-13 07:26:19
د. المعز ابوعقارب
استشاري التغذية