عندى مشكله ف الطول
انا عمرى ١٧ سنه وطولى ١٧٠ سم وكل صحابى أطول منى دلوقتى انا عايز أطول ممكن اخد اى علشان أطول وبنزل الجيم
إجابات الأطباء على السؤال
ممارسة رياضة لامكانية تعديل الطول 0 2022-05-10 16:39:44
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية
ممارسة رياضة لامكانية تعديل الطول