انا طولي سم ووزني كيلو جسمي في شوية دهون وانا رحت الجيم من فتره علشان
انا طولي 188 سم ووزني 79 كيلو جسمي في شوية دهون وانا رحت الجيم من فتره علشان انزلهم هل انا لازم امشي علي نظام غذائي ولا الدهون دي هتتحرق لوحدها مع التمرين
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن مناسب جدا يكفي عمل رياضه 0 2018-11-14 19:26:32
أخصائي تغذية محمد العجيمي
تغذية
الوزن مناسب جدا يكفي عمل رياضه