انا انسه من بعد سن ال وكان عندي حساسيه للبيض تبدا بمغص شديد وقيئ وتورم
انا انسه 21 .من بعد سن ال16 وكان عندي حساسيه للبيض تبدا بمغص شديد وقيئ وتورم ف الشفتين وحاله من البردالشديد حتي ف عز الحر وبعدين لقيت نفس الاعراض بتحصل مع كل انواع الطيور
إجابات الأطباء على السؤال
اهلا بك... اذا لديك حساسية يفضل ان تبتعدي عن مصادر الطيور 0 2015-10-13 09:38:02
أخصائية تغذية ايمان محمد حسن الحشكي
تغذية