نحافة وبريود مش منتظمة
النحافة مسببة ليا ضغط واطي ممكن روتين كويس لعلاجها؟ 20 سنة 45 كيلو و160 سم التحاليل كلها سليمة بما فيها الغدة مع شوية محاولات بائسة مافيش حاجه منهم نجحت مع بريود مش منتظمة
إجابات الأطباء على السؤال
علاج النحافه النحافه مرض يعني ضعف عام في الجسم مع نقص الكتله العضليه . للنحافه أسباب طبيه كثيره لذلك يجب عمل الفحوص المعمليه اللازمه و تحديد نظام غذائي مناسب لكل حاله علي حدي علي يد طبيب متخصص في التغذيه العلاجيه لتلقي الخدمة الطبيه اللازمة
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية