هل الموز يزيد الوزن مع العلم انى اعمل فترات طويله ولا احب الاكل الجاهز والشيبسى ومعظم اكلى طبيعى خضار وفاكهة وعصير دايت وبيتزا بعض الاحيان بدون جبنة
إجابات الأطباء على السؤال
حسب الكمية المتناولة ١-٢ موزة في اليوم بشكل متفرق لا تسبب زيادة في الوزن 1 2015-10-10 13:03:02
أخصائية تغذية الاء العطعوط
تغذية