تغذيه وسمنه ونحافه وجراحه
ممكن أعرف ازاي اقدر اخسس باطني وزرعتي كمان أنا عندي مشكلة الجسم من فوق عريض ومن تحت ضغير نفسي جسمي يتخن من تحت
إجابات الأطباء على السؤال
توزيع دهون الجسم  عامل وراثي ممارسه الرياضه مع نظام غذائي متكامل وشرب المياه 0 2023-02-22 10:39:28
د. آية محمد منسي احمد
تغذية