سؤال عن طول ووزن بعد سن العشرين
لو سمحت انا وزني ٥٢ وطولي حوالي ١٦٨ وعمري ٢١ هل ممكن ازيد طولي ووزني وازاي
إجابات الأطباء على السؤال
الطول ليس ثابت مع الجميع قد يتوقف مع عمر ١٨ او عمر ٢١ يختلف من شخص لاخر حسب الجينات الوراثية 4 2019-10-04 13:42:54
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية