عايزه اعمل اي لتخسيس منطقه البطن
عايزه اعرف اعمل اي لتخسيس منطقه البطن
إجابات الأطباء على السؤال
لايوجد رجيم لمنطقة معينه في الجسم،!!عليكي باتباع نظام صحي وممارسة الرياضة لتخفيف الوزن،!! ممكن الاستعانه بحركات رياضية متخصصة لشد عضلات المعدة 2 2015-05-14 12:50:24
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية