اناسنى ما باكلش معظم الخضراوات مثل الطماطم والباذنجان و واعانى الان من
اناسنى23سنه ما بأكلش معظم الخضراوات مثل الطماطم والباذنجان والكثير واعانى الان من اضطراب فى الاعصاب وحاسس انى ضعيف برغم ان وزنى 95 كيلو وطولي 170 سم واحيانا ركبتي بتوجعنى شوي
إجابات الأطباء على السؤال
أعمل تحليل دم هتلاقي عندك أنيميا اعمل تحليل فيتامينات هتلاقي أغلبها به نقص اعمل تحليل كوليسترول هتلاقيه مرتفع اعمل تحليل فيتامين د هتلاقي ناقص بسبب عدم تناول الخضروات 0 2018-01-06 14:56:41
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية