انا وزنى ثابت على ٥٨من سنين وعمرى ٤٠وطولى ١٦٢ صحى ام لا
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك جدا مناسب حافظى عليه 0 2018-12-25 09:40:19
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
وزنك جدا مناسب حافظى عليه
وزن مناسب مفيش أي مشكلة 0 2018-12-14 12:22:02
الدكتور محمد خيري
تغذية
وزن مناسب مفيش أي مشكلة