انا طولي ووزني عايزه ايه الوزن المثالي ليا وايه الاغذيه الي بتساعد على
انا طولي 160ووزني 72 عايزه اعرف ايه الوزن المثالي ليا وايه الاغذيه الي بتساعد على التخسيس ؟
إجابات الأطباء على السؤال
عزيزتي الوزن المثالي مابين 55 و 60 كيلوجرام ويفضل اتباع حمية متوازنة 1200 سعر حراري وشكرا 2 2013-03-04 05:38:49
أخصائي تغذية رويدة ادريس
تغذية