انا طولي 158 و وزني 55 وجسمي كويس يعني مش تخينة بس حاسة بقالي فترة بطني كبرت و خصوصاً من تحت السرة و الموضوع ده مدايقني جداً مش عارفة اعمل ايه..
إجابات الأطباء على السؤال
من المحتمل انك بتاكلى سكريات بكثره او كربوهيدرات عليك القيام بعمل جلسات الكافيتشن لتفتيت الدهون 0 2019-06-04 05:25:57
الدكتور اسامه محمد
تغذية