ثبات الوزن بالرغم من الدايت والرياضة
انا بعمل دايت نظام صيام متقطع بس منزلتش غير كيلو ورجعت تخنته تآني ودخلت معاه مؤخرا تمرينات كارديو وهيت بس برضه ما زال فيه ثبات للوزن اتا وزني ٨٣ وطولي ١٥٩
إجابات الأطباء على السؤال
واضح انك مابتحسبش سعراتك لابد من حساب السعرات لفقدان الوزن و يقوم بها الطبيب 0 2020-05-01 00:51:04
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية