انا اخدت تيراكتين فاتح شهية ولما بطلته مبقتش باكل خالص ونحفت جدااا مفيش حل لزياده الوزن بدون اضرار لو سمحتم
إجابات الأطباء على السؤال
يجب عمل تحليل صورة دم كاملة تحليل الغدة الدرقية وتحليل بول وبراز واذا كانت التحاليل سليمة ينصح بزيادة عدد الوجبات وتناول المكسرات وكذلك التمر والخميرة البيرة في اللبن وعسل نحل بغذاء ملكات النحل وشرب مشروب البابونج على الريق 0 2018-11-18 18:39:51
أخصائية علاج طبيعي كريمة عبد الرحمن مرسي
علاج طبيعي