انا ابنى شهور وعايزة اشرب زنجبيل علشان انزل وزنى وبرضعه طبيعى هل ده هي
انا ابنى 4شهور وعايزة اشرب زنجبيل علشان انزل وزنى وبرضعه طبيعى هل ده هياثر عليه فى الرضاعة او هيسببله اى مشكلة او تعب
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل إستعمال الاعشاب التالية لما فيها من فائدة في تحسين الوزن وزيادة في ادرار الحليب : الشـــومر واليانسون والحلبــه وحليب الشوك. 0 2016-03-21 10:21:16
أخصائي تغذية محمد عطية
تغذية