اعاني من زيادة في الوزن و تراهلات في البطن مع العلم اني قصيرة القامة
إجابات الأطباء على السؤال
لازم يكون فية متابعة مباشرة مع متخصص في مجال التغذية العلاجية وعلاج السمنة لازم يكون فية تحاليل طبية زي تحاليل الغدة الدرقية وصورة دم كاملة مع دهون الدم 0 2018-10-24 22:57:17
الدكتور محمد خيري
تغذية