اعاني من السمنة المفرطة122
اعاني من السمنة المفرطة علماً بان عمري 17سنة و وزني 122 اود النحف لكن لا اعرف كيف اريد كلام اجابياً او طريقة نحف
الملفات المرفقة:
B07E6CD8-E7C0-487B-B42F-2EB56C046D11
إجابات الأطباء على السؤال
مساء الخير طبعا محتاجة تنزلي في الوزن و محتاجة متابعة بس سنك الصغير دا ميزة لان دا معناه ان الحرق عندك حنقدر ننشطه بسهولة محتاجة اعرف طولك و طبيعة اكلك عاملة ازاى لو مثلا يوم طبيعي في اكلك و شربك كمواعيد و ككمية و ايه الاكل المفضل و ايه الاكل اللي مش بتاكليه 1 2020-04-29 15:49:38
د. نيفين البنا
تغذية