اجد صعوبه فی خساره الوزن ارغب فی مساعده
إجابات الأطباء على السؤال
اكيد في سبب ل عدم نزول الوزن
ممكن في مشاكل صحية تمنع النزول
ممكن الحميه اللي ماشي عليها غير مناسبة لك
ممكن ما تعمل رياضة مناسبه
ممكن نومك غبر منتظم
مممن وجباتك غير منتظمة
عدة أسباب ثانيه كمان
1 2018-10-04 14:40:14
أخصائي تغذية فيفيان محمد وهبي
تغذية
اكيد في سبب ل عدم نزول الوزن
ممكن في مشاكل صحية تمنع النزول
ممكن ما تعمل رياضة مناسبه
ممكن نومك غبر منتظم
مممن وجباتك غير منتظمة
عدة أسباب ثانيه كمان