وصفات لتخسيس الارداف والمؤخرة
إجابات الأطباء على السؤال
العبي رياضه مخصوص للأماكن دي و اعملي أذابه دهون علي جهاز محترم بدون جراحه 0 2019-02-07 08:51:31
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية
تنظيم نظام غذائي قليل السعرات الحراريه وممارسة الرياضه يوميا ساعه واحده على الاقل يتخللها تمارين شد عضلات الارداف والمؤخره... وبعد اسبوعين زيادة قفز الحبله..50 مره وبعدها زيادة العدد تدريجيا 0 2019-01-29 20:18:24
أخصائي تغذية سعاد ياسين
تغذية
https://www.youtube.com/watch?v=yOwBWGlh3as 0 2019-01-29 19:09:03
الدكتور حسن عبد الغني حسن خليل المحتسب
طب عام