هل برشام الاوميجا بلس مفيد يساعد على التخسيس مع الرياضة و نظام غذائى و
هل برشام الأوميجا 3 بلس مفيد/يساعد على التخسيس مع الرياضة و نظام غذائى؟ ولو مفيد فى انواع كتير و احد العادى من الصيدليات ب 15 جنية مصرى و اخر فى محلات المكملات ب 300 جنية مصرى اية الفرق ؟
WhatsApp Icon هل تريد إجابة أكثر تفصيلا؟ تحدث مع طبيب الآن
إجابات الأطباء على السؤال
لا هو مبيساعدش ع التخسيس لكنه بيحسن الدهون الثلاثية في الدم.. وعشان تعرف الاوميجا ٣ ده كويس واللا لا بص ع المكونات.. اذا كان فيها نسبة مادتي ال EPA و DHA مجموعين مع بعض نصف جرام او اكتر يبقى اشتريه غير كده لا 1 2016-01-25T13:53:34+00:00
altibbi logo