لو سمحت انا وزني كيلو وعندي كرش محتاج وصفه او علاج للتخلصل من السمنه و
لو سمحت انا شاب عمري 28 سنه وزني 100 كيلو وعندي كرش محتاج وصفه او علاج للتخلصل من السمنه والكرش انا لا اعاني من اي امراض والحمد لله افيدوني ولكم جزيل الشكر
إجابات الأطباء على السؤال
لعب الرياضه في الصباحوخصوصا تمارين المعده ويمكنك ايضا ودهن زيت الزنجبيل على المنطقه الكرش بشكل دائري 0 2015-09-09 19:26:59
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية