طولى ١٣٦ سم وسنى ٢٣ وورنة لايتجاوز ٤٣ عاوزة حاجة قوية حتى ازيد فى الوز
طولى ١٣٦ سم وسنى ٢٣ سنة وورنة لايتجاوز ٤٣ عاوزة حاجة قوية حتى ازيد فى الوزن
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك مناسب لطولك بلاش غلبة. ديورابولين هو افضل دواء لزيادة الوزن ، لكن استخدمي معه نظام غذائي يعتد على بروتين البودرة وأشهره سوستاجين وبالنسبة للنظام الغذائي يكون :  الفطور : عسل نحل + جبنة دبل كريم + 3 ملاعق سوستاجين للحم المفروم الغداء : 250 غرام لحمة خروف + ارز بالخلطة + ملعقة عسل + خضروات العشاء : بطاطا بيوريه + كوب زبادي بالعسل الاسود + ملعقة عسل نحل قبل النوم : كوب زبادي و 3 ملاعق سوستاجين ، بالاضافة الى هذا يمكنك ناول فيتامين ب6 الفاتح للشهية وعمل المفتقة المصرية التي هي عبارة عن 5 حبات تين مجفف تنقع في كوب يانسون لمدة 7 ساعات ثم تؤكل ويشرب ماؤها والاكثار كذلك من تناول المكسرات   0 2010-04-26 21:14:02
طاقم الطبي