انا وزني ٩٠ كيلو و ٦٠٠ جرام و كنت عايز نظام اكل امشي عليه و لو في مشروبات بتحرق الدهون ارجو من حضرتكم انكم تقولوا عليها
إجابات الأطباء على السؤال
كل الوصفات من لمون وزنجبيل وووو ليس لها علاقة بحرق الدهون 0 2019-04-07 16:44:22
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
لخسارة الوزن لابد من وجود نظام غذائي مناسب مع رياضة منتظمة والمتابعة المستمرة مع أخصائي تغذية 0 2019-04-07 16:43:33
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية