حل فقدان الوزن وطريقه زياده الوزن
انا وزني كان ٦٠ وطولي ١٦٧ مع الشغل وظروف شغلي مش بفكر اوي ممكن سندوتش وحركه في الشغل بروح علي ٧ اتغدا وبليل ممكن سندوتش او اتنين عايز طريقه او وصفه سريعه لزياده الوزن وتكون سهله لا وزني بقي ٥٩ بيقل بسرعه عايز امشي علي نظام يعمل مفعول بسرعه
WhatsApp Icon هل تريد إجابة أكثر تفصيلا؟ تحدث مع طبيب الآن
إجابات الأطباء على السؤال
لا يوجد شئ يُسمي وصفه ٱو طريقه ٱو نظام سريع يعمل علي زيادة الوزن إن كنت ترغب في زيادة الوزن بِشكل صحي عليك ٱن تتأكد أولٱ إن كان هناك سبب مرضي لما تعانيه ٱم لا وذلك بِإجراء الفحوصات الطبية اللازمة ومن ثمّ تحديد النظام الغذائي والرياضي المناسب لك ولِظروف عملك . 0 2021-07-02T15:30:47+00:00
altibbi logo