كيف ازيد من وزني بفتره قصيره
انا مش بعاني من اي امراض بس سؤال ايه الكميه الازمه من السعرات الحرارية في اليوم عشان يزيد وزني الطول 150 الوزن 48 السن 17 الجنس بنت انا عارفه ان كده مناسب بس انا عايزه ازيد من وزني
إجابات الأطباء على السؤال
2000 سعرة حرارية لكي يزيد وزنك 1 2020-03-27 20:15:52
أخصائية تغذية زينة شبيب
تغذية
2000 سعرة حرارية لكي يزيد وزنك