اشعر بالتهاب في الذراعيين و الركبتين و ايضا طقطقه في جميع مفاصل جسمي
انا كنت بروح الجيم في خلال شهرين اتحسن متسوايا لاني كنت بروحه قبل كدا بس مكنتش بتستمر كنت بتمرن تمارين بشده عاليه لكن من غير نظام غذائي او ادخل اي فيتامينات الي جسمي و كنت مش بشرب لبن ولا اكل بيض و فجاءه اصبحت جميع مفاصل جسمي تطقطق مع وجع في الذراعيين و الكوعيين و الركبتين و شعور بالتنميل ما السبب
إجابات الأطباء على السؤال
الجيم لفئات غير قليلة لا يصلح بدون فحص طبى منعاً لأضرار على الجهاز العضلى الهيكلى أو للدورة الدموية وغيرها .. ومشكلة الطقطقة والتنميل تحتاج لفحص طبى دقيق 0 2023-05-25 18:46:29
الدكتور سيد مختار مندور
تغذية
تعليقات الطبيب على السؤال
يجب فحص سريري للتقييم يرجي التوجه لطبيب عظام