مرض السمنه العلاج الطبيعي
وزن زائد وحاولت كتير اوي اني اعمل دايت وامشي علي نظام غذائي وأخدت أدويه كتير جدا ومازالت بأخد لحد الان كويك سليم وسيدوفاج ونسبة الحرق عندي قليله جدا
إجابات الأطباء على السؤال
نسبة الحرق محتاجة اننا ناكل ٥ او ٦ وجبات باليوم و نشرب مياه كويس و في ادوية بتساعد معانا في الحرق جدا جدا و كمان بعض الاكلات كالقرفة و الزنجبيل طولك و وزنك و طبيعة اكلك بتفرق جدا كمان معانا
1 2020-04-29 15:54:45
د. نيفين البنا
تغذية