عندي مشكله لو سمحت يا دكتور
عمري ٣١ سنه وزني ٦٠ وطولي ١٦١ ومتزوجه من شهرين وجسمي نحيف يعني مش تخينه بس عندي كرش وشكلي وحش جدا لاني رفيعه وكل ما اقلل اكلي عشان بطني تنزل شويه جسمي كله بيخس ومش عارفه اعمل ايه هل فيه تمارين معينه بحيث أن بطني بس هي اللي تنزل وجسمي ميخسش وشكرا مقدما يا دكتور
إجابات الأطباء على السؤال
تمارين لتقوية عضلات البطن مع تقليل كميات الاكل للنصف لمدة اسبوعين 2 2022-03-03 12:53:14
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية