كيف اخسر الوزن الزائد
وزني ٩٥ك وانا عندي ١٦ سنه عاوزه حاجه تخسسني من غير ما تضرني لاني عندي وجع في القلب
إجابات الأطباء على السؤال
طالما فيه مشاكل صحية يبقى ضروري جداً يتم فحص حالة حضرتك ونتابع مع المختص بشكل مباشر 0 2021-04-07 11:08:20
د. مصطفى الشحات
تغذية
تعليقات الزائرين
Taha Rafid Taha Rafid
السلام عليكم انا طولي 170 وكان وزني 80 واتبعت نظام الكيتو والان وزني 68 لكن لدي مشكلة وهي لقد ثبت وزني ولايمكنني ان انزله بعد ماالسبب