السمنه المفرطه وازاي اتخلص منها
لو سمحت يادكتور انا متجوزه بقالي سنه ونص ولسه ربنا م اكرمنيش وموضوع السمنه مقصر هوا كمان ع الخلفه ومش عارفه اخس مع اني بعمل رياضه ف البيت وكنت متبعه نظام غذائي وبرده مش بخس انا وزني 120 وطولي 175 ممكن حضرتك تفيدني
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل تقليل كميات الاكل للنصف ومنع الحلويات والسكريات فترة شرب ماء بكميات كبيرة ممارسة رياضه 1 2022-04-14 22:25:36
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية