زياده وزن الاجناب و الارداف
لو سمحت انا عمري 31 ووزني 68 مش عارفه اخس خالص انا جسمي طبيعته مليان عند الافخاد و الارداف لا رياضه ولا دايت نافع معايا واخدت ادويه تخسيس تعيتني جدا لان ضغطي بيوطي بسرعه و بدوخ ف اعمل ايه حد يفيدني فيتامين يساعدني علي تخيسي او اي حاجه ؟
إجابات الأطباء على السؤال
هناك اسباب جينيه تجعل السمنه وتوزيع الدهون في مناطق معينه من الممكن الاهتمام بتناول فيتامين د واوميجا ٣ واتباع نظام غذائي مناسب لحالتك واتباع بعض التمارين الرياضيه المناسبه للارداف 0 2023-04-21 18:41:06
د. هدي فايد
تغذية