لماذا وزنى لا يزيد كيلو وطولى وباكل كويس فى الوجبات الثلاثه كويس لكن ر
لماذا وزنى لا يزيد49 كيلو وطولى 165 وباكل كويس فى الوجبات الثلاثه كويس لكن رفيعه ايه اعمل روحت لدكاتره بس قولونى عصبى ونفسيا لما ازعل اخس عايزه اتخن اخد ايه ادويه وبحس من كام يوم أكلان فى فتحت الشرج هل دى ديدان استحلفكم بالله انصحونى عايزه اتخن از اى أتخن قولولى علاج ولو ديدان هل ينفع الثوم كعلاج
إجابات الأطباء على السؤال
قبل أن تقفزي للعلاج عليك عمل فحص للبراز وتحديد نوع الطفيليات ، وربما تحل مشلة الوزن ، ولكن أنصح بالإضافة إلى ذلك بممارسة الرياضة وتنويع غذائك. 1 2011-01-25 13:36:26
طاقم الطبي