عاوز ازيد وزني في اسبوع وياريت يكون برشام
وزني مش بيزداد خالص عن 60 عاوز حاجه تزوديني ومكنش ليها ضرر
إجابات الأطباء على السؤال
الزيادة السريعه في الوزن غير صحية سواء كان بالطريقة الطبيعيه بتناول سعرات حرارية اعلى او باستخدام طرق أخرى 0 2022-12-05 15:50:51
د. نشات الدحيات
تغذية