النحافه وراثه ونفسي بجد الاقي حل
عندي نحافه وراثه من والدي وجربت تقسيم وجبات ونظام عذائي وتمارين رياضيه وجيم ع مدار سنين ومفيش نتيجع لحد م بدات انهار نفسياا وفقدت ثقه ف نفسي
إجابات الأطباء على السؤال
الاسباب الوراثيه تجد صعوبه في التغلب عليها يجب التاكد ايضا من عدم وجود سبب مرضي تحاليل سكر صائم وغده دوقيه وسكر تراكمي
د. آية محمد منسي احمد
تغذية