اعاني من فقدان ف الشهيه منذ خمس سنين وفقدان لجميع المشاعر كشفت كتير اخد ادويه كتير مفيش نتيجه ومفيش تشخيص صح وزني نزل ١٦ كيلوا بقي عندي نحافه شديده وعندي
إجابات الأطباء على السؤال
ينصح بمراجعة المختص . 0 2019-06-12 08:12:43
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
ينصح بمراجعة المختص .
الجانب النفسي مهم جدا لنجاح علاج اى حالة نحافه==== 0 2019-06-06 02:34:58
الدكتور اسامه محمد
تغذية