دكتورة تخسيس وتغذية
عندي دوالي وعايزه اخس بسرعه عشان نصحني الدكتور بكده وعايزه مشروبات تخسيس ضروري
إجابات الأطباء على السؤال
يجب إجراء فحوصات أولٱ لِتحديد النظام الغذائي والرياضي المناسب لك وأيضٱ لِمعرفه إذا كان يوجد سبب مرضي ٱي خلل في وظائف الجسم . 0 2021-05-28 15:08:02
د. هبة الشريف
تغذية