صغر حجم كف اليد مع العلم انى بروح جيم وبتمرن
السلام علكيم انا شاب 22 سنه اعانى من صغر حجم كف اليد طولى 175 ووزنى 78 وبروح جيم وبتمرن عايز اعرف السبب وهل له علاج
إجابات الأطباء على السؤال
ممكن تكون طبيعه أجسام / وراثه حتى نتاكد لازم تزور دكتور 1 2021-12-11 13:38:12
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية