التغذيه وزياده الوزن
انا سنى ٢٩ سنه اعانى من زياده فى الوزن طولى ١٨٠ ووزنى ١٢٧ وذكر
إجابات الأطباء على السؤال
ممكن نعمل تحليل iron, tg ونبدا نقيم النظام الغذائي 1 2020-04-30 01:11:34
د. اسلام مجدي
تغذية