علاج السمنه الزائده مع صغر السن
سني ٢٠ سنه وزني زايد بطريقه كبيره وزني حاليا ١٢٠ كيلو وده مسببلي مشاكل كتير في حياتي ومفاصلي وضهري دايما واجعني جربت كتير امشي علي نظام غذائي بس مابقدرش ايه افضل دواء لسد الشهيه وممكن ينزلي ١٠ كيلو في الشهر حتي مع ممارسه الرياضه ونظام غذائي شكرا
إجابات الأطباء على السؤال
ابدأ بالحمية الصحيحة ومارس رياضة المشي ساعة يوميا مرحلة واحدة أو على مراحل . وبعد أن تعتاد عليها يمكن إضافة دواء ساكسيندا بإشراف الطبيب 0 2021-05-01 17:19:29
الدكتور اغيد محمد بيريص
الغدد الصماء