اريد علاج فعال لهذه الحاله ضروري
جسمي رفيع خالص و مش عارف اعمل ايه باكل و باخد ادويه و برده مش بتخن وله بيحصل اي تحسن ما السبب و برده اعاني من قصر القامه اريد علااج فعال بدون اي تدخل جراحي
إجابات الأطباء على السؤال
ممكن عمل فحوصات للهرمونات و خاصة الغدة الدرقيه و حبوب الخميرة قد تساعد في فتح الشهيه و زياده الوزن 0 2020-05-13 14:41:55
أخصائي تغذية محمد العجيمي
تغذية